بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

جزیده: حضرت پور یک استثنا در پست لیبرویی است|امسال دو تیم را برای لیگ برتر آماده کردم

  • کد خبر: ۹۷۳۹۶
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
جزیده: حضرت پور یک استثنا در پست لیبرویی است|امسال دو تیم را برای لیگ برتر آماده کردم
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد می گوید: بازیکنان باید نسبت به تیمی که انتخاب می‌کنند تعهد داشته باشند

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر والیبال ایران در سال جاری شاهد درخشش چند لیبرو جوان بوده است که می‌توانند پشتوانه خوبی در این پست باشند.عظیم جزیده بهترین لیبرو باشگاه‌های آسیا در سنوات قبل با بیان این مطلب افزود: سوای محمدرضا حضرت پور که یک استثنا در پست لیبرویی است ابوالفضل قلی پور هم عالی ظاهر شده است. ضمن اینکه دو لیبرو جوان به نام‌های موسی سخاوی و اسماعیل طالبی نیز خوش درخشیدند و من به آینده این دو جوان خوشبین هستم.
دستیار تیم ملی والیبال درباره جراحی جواد کریمی پاسور اول تیم ملی و اینکه آیا در نبود احتمالی وی تیم ملی فشار خلاء در این پست دیده نمی‌شود گفت: فردا به آمل می‌رویم تا جویای احوالات کریمی شویم، اما علی رمضانی هم پاسور جوانی است که می‌تواند در پست پاسوری به خوبی ایفای نقش کند. هر چند که در مجموع در پاسوری دست والیبال ما خیلی پر نیست.
سرمربی تیم شهرداری گنبد درباره خیزش دوباره این تیم در لیگ برتر نیز گفت: من امسال دو تیم را برای لیگ برتر آماده کرده بودم. بعد از کوچ چند بازیکن ناچار شدم تنی چند از بازیکنان گمنام را به میدان بیاورم که نوید آینده‌ای خوب را برای والیبال شهر ما می‌دهد. البته جوانان باید تلاش کنند و راه حرفه‌ای گری را بیاموزند. این را هم اضافه کنم که در شهر گنبد هیچ گاه مشکل پول نداشته ایم. پرداخت‌ها دیر یا زود شد، اما سوخت و سوز نداشته است.
او در ادامه گفت: بازیکنان باید نسبت به تیمی که انتخاب می‌کنند تعهد داشته باشند. در شهر ما وقتی که با برخی از بازیکنان به دلیل کج روی آن‌ها برخورد کرده بودم مورد انتقاد قرار گرفته ام. اما دیدید که در سایر تیم‌ها این بازیکنان دچار چالش شده بودند و من فقط به قصد تادیب به آنان برخورد کرده بودم.
جزیده در مورد داوری بازی شهرداری گنبد و تیم ورامین نیز گفت: به نظر من علیرضا قریب مسابقه را خوب قضاوت کرد و مدیریت درستی داشت. به بازیکنان دو تیم کارت قرمز داد، چون قصد داشتند در نحوه قضاوت وی تاثیر بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->